جهت خرید مقاله کلیک کنید

پژوهش:تاثیرمدیریت دانش برعملکرد کارکنان بانک صادرات استان آذربایجان غربی با استفاده از مدل Achieve

مقدمه -۱-۱
امروزه، همزمان با روند فزاینده تحوالت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی که تمامی ابعاد و ارکان سازمان ها را تحت تأثیر قرار داده و انتظارات و الزامات نوینی را پدید آورده است نقش و وظیفه مدیران و رهبران نیز بشدت متحول و دگرگون شده است. این تحول و دگرگونی آنچنان سریع و فراگیر باوده اسات. کاه باه
گفته دراکر «ما اکنون همان جایی ایستادهایم که یکصد سال پیش تیلور ایستاده بود و بدان حد نسبت به سازو کارهای حاکم به ساختارها و فرآیندهای سازمانی بااطالع یا بیاطالعیم که او بود.»
در نتیجه امروز نیز از متخصصان و اندیشمندان مدیریت انتظار میرود به همان جدیتی که تیلور و سایربزرگان و نظریه پردازان مدیریت در شناخت راهکارهای توسعه و تحاول ساازمان کوشایدهاناد جداگانه وعالمانه بکوشند. روشن است که مدیریت دانش جز به دست مدیران »دانا و توانا« که چالشها و ضرورتها
را به روشنی درک کرده و قابلیت شناسایی و بهره برداری بهینه از فرصتها در آنان پرورش داده شده باشد
قابل اجرا و تحقق نیست. تولید نظریهها و دانش مدیریت و تلفیق و ترکیب آن با نیازهای بومی سازمانهای کشور و فراهم سازی فرصتهای آموزشی اثربخش برای یادگیری و تسلط بر داناش و مهارتهای نوین مدیریت از سوی دیگر، در رسالت بنیادین مراکز مذکور است (برگرون، ۱ ،۱۳۸۶).
از طرف دیگر، در دنیای پیچیده و رقابتی عصر حاضر ، دیگر نمیتوان با دسترسی محدود به اطلاعات ونیروی انسانی، بدون ابزارها و فرآیندهای مدیریت اثر بخش مبتنی بر دانش جدید، سازمانها را اداره کرد ، دراین راستا اکثر مدیران سازمانها فرآیندهای مستمری را برای ارزیابی عملکرد سازمان ایجاد مینمایند (هلن ودیگران ، ۲۰۰۳) قدمت شکل گیری نظام ارزیابی عملکرد به صورت رسمی به سه قارن پایش برمایگاردد
(تارمینا ، ۲۰۰۹ ، ص ۱۱۳) و در طول زمان هر روز با توجه به نیازهای سازمان کامل تر گشته است ، یک نظام ارزیابی عملکرد مناسب اگر با توجه به شایستگیهای سازمان طراحی گردد ، میتواند اساس یک سازمان را پایه ریزی نماید و در بهبود عملکرد کارکنان موثر واقع گردد(هاکان ، ۲۰۰۶ ، ص ۳۵۷) .
در همین راستا محقق با توحه به اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد و مدیریت دانش در این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان بانک صادرات استان آبربایجان غربی میباشد با امیدبه آنکه با اجرای پژوهش حاضر قدمی هر چند کوچک در مسیر بهبود عملکرد کارکنان باشد .

 

Download پژوهش:تاثیرمدیریت دانش برعملکرد کارکنان بانک صادرات استان آذربایجان غربی بااستفادع ازAchieve
جهت خرید مقاله کلیک کنید

آخرین مطالب

درباره ما

سایت پژوهش کارا در راستای ارائه خدمات علمی و مشاوره ای و با رویکرد مشارکت جویانه ایجاد شده است و هدف آن خدمات متناسب با نیاز سروران گرامی اعم از ؛ دانشجویان ، استادان راهنما ، فعالان کسب و کارهای بزرگ ،متوسط و کوچک می باشد.

آمار

ارتباط با ما

آدرس : تبریز – شهرک شهید یاغچیان

تلفن : 09144067323 – 09142183819

ایمیل : gaffarim3@yahoo.com

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
جهت خرید مقاله کلیک کنید