جهت خرید مقاله کلیک کنید

پاورپوینت کسب وکار رایانش ابری

پاورپوینت کسب وکاررایانش ابری

کسب وکارابری درحقیقت رویکرد جدیدی به بازار ، مشتریان وجمع آوری داده های کاربردی در ارتباط با کسب وکار می باشد.دراین رویکرد مدیران و تصمیم گیران ،همچنین مشاوران برآنندتا ضمن افزایش درآمدو فروش بشتر،گام عملی لازم را در کنترل و کاهش هزینه ها بردارند.

تغییر روند بازاریابی دربرهه فعلی و ظهور ابزارهای جدید در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و بازارهای جهانی که با تاتیراز نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ،موجب افزایش درآمدها ،ارتقای خدمات مخصوص مشتریان ،افزایش میزان رضایتمندی و کاهش هزینه های مربوط به مشتریان ،میزان سازگاری شرکت های کوچک و متوسط با ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و رغبت و تمایل اپراتورها جهت بکارگیری راهکارهای پیشرفته برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات سازمانی ،به سازمان های بزرگ در راستای دست یابی به اهداف استراتژیک کمک خواهد کردکه لازمه این امرشناخت کامل و استفاده اثربخش از کسب و کار ابری است .

خدمات ابری کسب و کار خود را که متناسب ما باشد چگونه پیدا کنیم؟!

خدمات ابری کسب و کار

خدمات ابری کسب و کار به شرکت شما اجازه می دهد تا بر اساس میزان پولی که در لحظه خرید پرداخت می کنید به طیف وسیعی از ابزار ها، برنامه ها و نرم افزارها، دسترسی داشته باشید. برای شرکت های کوچک، بهترین خدمات ابری می توانند انعطاف پذیری بیشتر و  امنیت و صرفه جویی قابل توجهی را فراهم کند.

خدمات ابری ایمیل

با استفاده از خدمات ابری ایمیل، دیگر نیازی به راه اندازی و مدیریت سرور ایمیل در کسب و کار خود ندارید. فقط کافیست تعداد زیادی صندوق ورودی مورد نیاز را خریداری کرده  و سپس آنها را به هر یک از کارکنان خود اختصاص دهید.

ایمیل ابری قدرتمند در  Google’s Apps for Work گنجانده شده است. این خدمات ابری بر اساس پلت فرم Gmail شرکت است، که غالبا توسط میلیون ها نفر استفاده می شود.

Gmail  بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند است و برای اکثریت قریب به اتفاق شرکت های کوچک بسیار کافی و شایسته است. توجه داشته باشید که G Suite گوگل به شما اجازه می دهد تا از نام دامنه خود برای ایجاد آدرس های ایمیلشرکت استفاده کنید، در حالی که سرویس Gmail رایگان چنین نیست.

ایمیل ابری را از بسیاری از ارائه دهندگان دیگر نیز می توان خریداری کرد. همیشه چندین ارائه دهنده خدمات ایمیل را با هم مقایسه کنید تا بسته ای را پیدا کنید که متناسب با کسب و کار شماست.

کار با اسناد در ابر

خدمات ابری کسب و کار همچنین می تواند به شما در پردازش متن، صفحات گسترده و موارد دیگر کمک کند.

Office 365  مایکروسافت امکان دسترسی به قابلیت مایکروسافت آفیس  برای اسناد، مخاطبین و تقویم ها را فراهم می کند. بسته های مختلف وجود دارند که سطوح مختلفی از ادغام ابری را ارائه می کنند.

در اکثر شرکت های کوچک، Office 365  می تواند هر چیزی را که مربوط به  پردازش کلمه ها باشد، در اختیارشان بگذارد.

برخی از بسته ها شامل نسخه کامل دسک تاپ مایکروسافت آفیس نیز می شوند، بنابراین می توانید از آنها هنگام استفاده از رایانه اصلی خود یا هنگام عدم دسترسی به اتصال به اینترنت استفاده کنید.

خدمات ابری کسب و کار که با مایکروسافت آفیس رقابت دارند از ویژگی های کمتری برخوردارند. اما بسته به نحوه استفاده از نرم افزار، می تواند چیز بدی نباشد. به Google G Suite یا Zoho نیز نگاهی بیندازید.

خدمات ابری برای امور مالی و حسابداری

خدمات ابری واقعا دوران جدیدی را در نرم افزار حسابداری آغاز کرده اند. بسته های حسابداری ابری معمولا استفاده و فهم ساده تری نسبت به نرم افزار دسکتاپ معادل دارند.

در حقیقت، اگر بخواهید حسابهای خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید، انتخاب بسته های ابری ارزشش را خواهد داشت. بسیاری از بسته ها امکان دسترسی به حسابدار را به شما می دهند که می تواند به کاهش صورتحساب های حسابداری نیز کمک کند.

اگر به تازگی کسب و کارتان رو شروع کرده اید ، شاید استفاده از نرم افزار حسابداری ابری از روزهای اول منطقی تر باشد. اما اگر از قبل یک سیستم حسابداری دارید، پس باید درباره چگونگی انتقال حساب های موجود به ابر فکر کنید. برخی از خدمات ابری کسب و کار امکان ورود اطلاعات یا تبدیل را فراهم می کنند.

برخی از بسته های اصلی عبارتند از Sage One، KashFlow، Agent Free، Xero، QuickBooks Online و Clear Books . این بسته ها در ایجاد فاکتورها، پیگیری درآمد و هزینه ها، مدیریت بانکی و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده کمک می کنند.

این بسته ها همچنین تصویری فوری از سود و زیان را در اختیارتان می گذارند.  قطعا هر کسب و کاری باید بداند که حداقل در هر ماه چقدر سود می کند. بسته های ابری اجازه می دهد امکان این کار را فراهم می کنند.  این سرویسها همچنین می توانند اهمیت برخی مسائل را یادآوری کنند- مثلا اگر یک کسب و کار به آستانه ی ثبت مالیات بر ارزش افزوده برسدآن را اعلام می کند. ”

 

ذخیره سازی و پشتیبان گیری داده ها

ذخیره سازی مبتنی بر ابر روشی امن برای پشتیبان گیری از فایل هاست که دسترسی از هر نقطه را برا فرد تضمین می کند.

به دلایل مختلف، خدمات ابری کسب و کار، داده ها را خارج از شرکت شما ذخیره می کند. و به این معناست  که ذخیره سازی ابری روشی خوب برای پشتیبان گیری خارجی است. هرگز فقط به پشتیبان گیری آنلاین تکیه نکنید – عاقلانه است که یک نسخه پشتیبان دوم از اطلاعات را در کسب و کار داشته باشید.

پیدا کردن بهترین خدمات ابری برای ذخیره سازی و تهیه پشتیبان، کمی سخت است زیرا انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد. شما می توانید  Rackspace Hosting، Just Cloud، ZipCloud، Dropbox، Mozy، Google Drive و Microsoft OneDrive را امتحان کنید.

به دنبال خدماتی باشید که کاربری آسان دارد، قابل اعتماد و امن است. اکثر ارائه دهندگان براساس مقدار اطلاعاتی که برای ذخیره نیاز دارید، از شما هزینه دریافت خواهند کرد، بنابراین بررسی کنید که قیمت ها در صورت نیاز به افزایش ذخیره، چگونه افزایش می یابند.

ویژگی خوب خدمات ذخیره سازی مبتنی بر ابر این است که تمام اطلاعات خارج از محیط ذخیره می شود. که در صورت آتش سوزی یا سرقت، همه ی آن اطلاعات حفظ خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت ها این است که همه چیز متمرکز است، بنابراین همیشه می توانید آخرین نسخه فایل ها را در مکان های مختلف پیدا کنید.

این نوع سرویس برای صاحبان کسب و کارهای کوچک که از خانه و در مسافرت کار می کنند، ایده آل است. این سرویس ها ورودی های رمزگذاری شده دارند بنابراین بسیار امن هستند.

 

همکاری و مدیریت پروژه با خدمات ابری

رایانش ابری برای کمک به همکاری تیم ها ایجاد شده است، مخصوصا اگر این افراد در مکان های مختلف قرار بگیرند.

خدمات ابری کسب و کار مانن د Basecamp، Trello،  Podio  و Huddle همه فضاهای کاری مجازی را در اختیار شما می گذارند تا بتوانید پیام ها و فایل ها را ذخیره کنید، ایده ها را ارسال نمایید، وظایف را تعیین و پیگیری کنید و … .

انتخاب بهترین خدمات ابری برای مدیریت پروژه ها در کسب و کار ، واقعا به چگونگی کار تیم و پروژه های مورد نیاز برایمدیریت بستگی دارد.

به عنوان مثال، برخی از خدمات ابری کسب و کار برای تیم هایی که در بسیاری از پروژه های مختلف کار می کنند، طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای پروژه های بزرگ واحد در نظر گرفته می شوند.

کاربرد رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک

رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک

زمان تقریبی مطالعه: ۸ دقیقه

امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط برسر بقا در یک رکود جهانی مستمر، مبارزه می‌کنند. رایانش ابری فرصتهای زیادی عرضه نموده و به شرکت‌ها در بهبود کسب و کار و کاربرد کارآمدتر تکنولوژی (فناوری) کمک می‌نماید. در این مقاله در مورد مزایای رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک شرح داده می‌شود. همچنین روشهای یادگیری، بویژه یادگیری الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک اروپایی بیان می‌گردد.

رایانش ابری  چیست؟

NIST (موسسه ملی فناوری و استانداردها) رایانش ابری را به این صورت تعریف می‌کند: رایانش ابری، مدلی برای دسترسی راحت و طبق تقاضای شبکه به مخزن مشترکی از منابع محاسباتی قابل پیکره بندی است. (مثلاً شبکه ها، سرورها، ذخیره سازی، اپلیکیشن ها و سرویس ها) که به سرعت تامین شده و با حداقل تلاش مدیریت یا تعامل سرویس دهنده، آزاد می‌شود.

رایانش ابری فرصتهای زیادی عرضه نموده و به شرکت‌ها در بهبود کسب و کار و کاربرد کارآمدتر تکنولوژی کمک می‌نماید. برخی رایانش ابری را بعنوان مدل سرویس فناوری اطلاعات تعریف می‌کنند. سرویس‌های محاسباتی (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، طبق تقاضا و به شیوه سلف سرویس به مشتریان روی شبکه تحویل داده می‌شوند.

مدلهای سرویس رایانش ابری

ابر از چهار نوع دسترسی بهره می‌برد: عمومی، خصوصی، هیبریدی و اجتماعی. مدل‌های سرویس یا خدمات، مدل‌های مرجعی هستند که پایه رایانش ابری به حساب می‌آیند. این مدلها به سه مدل سرویس پایه زیر تقسیم می‌شوند:

  • نرم‌افزار ابری بعنوان سرویس (SaaS): اپلیکیشن‌های سرویس دهندگان ابری یا ارائه دهندگان سرویس‌های ابری (CSP) که برروی زیرساخت ابری اجرا می‌شوند، از دستگاهها یا دیوایس‌های کاربر از  طریق واسط کاربری نازک نظیر جستجوگر وب قابل دسترسی هستند.
  • پلتفرم ابری بعنوان سرویس (PaaS): کاربر زیرساخت ابری را توسعه داده یا اپلیکیشن‌های ساخته شده را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی و ابزارهای تحت پشتیبانی ارائه دهنده، کسب می‌نماید.
  • زیرساخت ابری بعنوان سرویس (IaaS): سیاست امنیتی اطلاعات (CSP) منابع ذخیره‌سازی، شبکه‌ها و سایر منابع محاسباتی بنیادی را برای کاربر فراهم می‌نماید که مصرف کننده قادر به استقرار و اجرای نرم‌افزار اختیاری، مشتمل بر سیستم‌های عامل و اپلیکیشن‌ها است.

 

مزایای رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک

با استفاده از سرویس های ابری، کسب و کارهای کوچک می‌توانند از فرصتهایی که به آنها امکان رقابت در یک محیط فناوری اطلاعات و ارتباطات نوآورانه را داده، و زمین بازی همترازی برای موفقیت در کسب و کار در اختیار آنها قرار می‌دهد؛ استفاده نماید.

ویژگی‌های مفید رایانش ابری برای کسب و کارهای کوچک به شرح ذیل می باشد:

– سلف سرویس طبق تقاضا

– دسترسی وسیع به شبکه

– ادغام منابع

– الاستیسیته یا کشسانی سریع

– سرویس اندازه گیری شده

– هزینه های پایین (راه‌حل های نرم‌افزاری کم هزینه و بروز)

– حرکت داده بصورت هموار و بدون مرز

– ذخیره نامحدود داده‌ها

– دسترسی به داده‌ها از هر جا و هر زمان که به معنای قابلیت حمل و انعطاف پذیری است (در استراتژی‌ها و راه‌حل‌های کسب و کار، زمان و تلاش بیشتری صرف می‌شود)

– سطح بالای پروتکل امنیتی که حفاظت از کسب و کار و داده ها را تضمین می نماید

– بهبود عملکرد کسب و کار و مدیریت ساده داده ها

 

دلایل عدم استفاده کسب و کارهای کوچک از رایانش ابری

کسب و کارهای کوچک (SME) رشد اقتصادی را در اروپا تضمین می‌کنند. طبق آمار منتشر شده در اتحادیه اروپا، در سال ۲۰۱۳، ۲۱٫۶ میلیون از بنگاه‌های کوچک ۸۸٫۸ میلیون نفر استخدام و ۳٫۶۶۶ ترلیون ارزش افزوده تولید کردند. آخرین بحران مالی و رکود اقتصادی به SME در EU28 ضربه سختی وارد آورد و شرایط اقتصادی همچنان سخت و دشوار باقی ماند.

مطالعات اخیر بر افتخارات بالقوه رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک، از لحاظ افزایش و تقویت رشد کسب و کار و تشویق شیوه‌های کارآفرینی در تمامی سطوح تمرکز می‌کنند. با این حال، روندهای بازار نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک اروپایی به بهترین راه‌حل های اثربخش در هزینه عرضه شده توسط رایانش ابری دست نمی‌یابند.

کسب و کارهای کوچکتر، می‌توانند از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در سخت‌افزار و نرم‌افزار، ورود راحت‌تر به بازار بخاطر اثربخشی هزینه، و سرویس‌های یکپارچه رایانش ابری اجتناب نمایند. دانشگاهها از رایانش ابری نفع زیادی می‌برند، زیرا ظرفیت ذخیره‌سازی و دوام اقتصادی آنها، تکنیک‌های مدیریت تحقیق کارآمدتر در همه فیلدها را تضمین می‌نماید (کسب و کار، پزشکی، علمی و غیره). بنابراین، رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک بعنوان یک راه‌حل بهینه برای اتحاد نوآوری محور بین دانشگاهها و شرکت ها، شناخته می‌شود.

محدودیت های رایانش ابری

همانند هر تکنولوژی، رایانش ابری نیز دارای محدودیت ها یا مسائلی می‌باشد. یکی از مسائل اصلی، قابلیت اطمینان و امنیت داده‌ها و دسترس پذیری آنها است. بویژه زمانیکه سرویس دهنده ابری قطعی دارد. بسیاری از شرکت‌ها در مورد عدم کنترل سیستم‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و تاثیر سیاست امنیتی محتوا (CSP) بر آنها، با مشکلاتی روبرو هستند.

این مسائل مانع مهاجرت تصمیم کسب و کارهای کوچک به محیط رایانش ابری می‌شوند. بعلاوه، عوامل دیگری نیز تصمیم‌گیری را تحت تاثیر قرار می‌دهند که از این جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم درک زیرساخت، هزینه ها و تناسب با نیازها و سناریوهای شرکت های مختلف از محیط های کسب و کار گوناگون.
  • سطوح مهارت ICT کاربران، مدیران و کارآفرینان
  • آمادگی کسب و کارهای کوچک برای پذیرش رایانش ابری از رویکرد کسب و کار
  • زمان کمتر

 

راه‌حل های استفاده از رایانش ابری

هرچند رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک علاقه زیادی بوجود می‌آورد، اما تحقیقات مختلف، کمبود متخصصین حرفه‌ای با قابلیت کارکرد موثر در این فیلد را به ثبت می‌رسانند. طبق اظهارات شرکت تحلیل گر ، در سال ۲۰۱۲، بیش از ۱٫۷ میلیون شغل رایانش ابری بصورت اشغال نشده باقی مانده است، و این روند در سال ۲۰۱۵ منجر به بیش از هفت میلیون جای خالی مربوط به ابر در سرتاسرجهان می‌گردد.

با آموزش کارمندان در مورد مفهوم رایانش ابری و مهارتهای ICT مبتنی بر کسب و کار در حال توسعه در کسب و کارهای کوچک، برخی از این مسائل را می‌توان حل نمود. با این کار، آنها می‌توانند در مورد تناسب رایانش ابری با استراتژی کسب و کار و جنبه هایی که بیشترین نفع را از آنها می برند، تصمیمات آگاهانه‌ای اخذ نمایند.

کمیسیون اروپا ابتکارات مختلفی را در جهت پشتیبانی از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) تقویت کننده کارآفرینی، شروع کرده و به ویژه در سپتامبر ۲۰۱۲، استراتژی برای رهایی پتانسیل رایانش ابری در اروپا، اقتباس نموده است. استراتژی رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک اروپایی، شامل سه عمل کلیدی می‌شود که مرتبط‌ترین آنها، تاسیس European Cloud Partnership است که انتخاب‌های استراتژیک جهت تبدیل رایانش ابری به موتوری برای رشد اقتصادی پایدار، نوآوری و سرویس‌های عمومی و خصوصی اثربخش در هزینه را عرضه می‌نماید.

پروژه ارائه راهکار افزایش استفاده از رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک

هدف اصلی پروژه رایانش ابری IN-CLOUD تجزیه و تحلیل نتایج بررسی است که از ذی‌نفعان مختلف ۶ کشور اروپایی برای شناسایی مجموعه موضوعاتی که در آنها کمبود دانش و نیاز به بهبود مهارت‌ها یا فرصت ایجاد شایستگی‌های جدید به چشم می‌خورد، بدست آمده است.

پروژه IN-CLOUD بطور عمومی درمورد تقویت شراکت بین آموزش عالی و بخش شرکتی، جهت تعیین تخصیص متخصصین حرفه‌ای جدید با قابلیت افزایش رقابت پذیری و رشد و سودآوری شرکت‌ها و دانشگاههای اروپایی، به واسطه مزایای عرضه شده با تکنولوژی رایانش ابری بهره‌برداری شده است.

اهداف خاص پروژه اروپایی IN-CLOUD

  • افزایش آگاهی شرکت‌های اروپایی، اداره های امور عمومی (مدیریت دولتی) و دانشگاهها در مورد چگونگی افزایش و تقویت رشد و نوآوری اقتصادی با رایانش ابری.
  • خلق مهارتهای VET، بر مبنای تحلیل کاربرد رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک ، برای متخصصین حرفه‌ای داخل شرکت‌های اروپایی و اداره امور عمومی
  • آموزش پرسنل برای معرفی و مدیریت تکنولوژیها و سرویس‌های رایانش ابری در داخل سازمان‌ها.

 

نتایج اولیه پروژه IN-CLOUD

خروجی اول پروژه IN-CLOUD، گزارشی است که پایه و اساس توسعه دیگر فعالیتهای پروژه را تشکیل می‌دهد. این گزارش محتوی توضیحاتی به شرح زیر می‌باشد:

– راجع به رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک

– تحلیل آگاهی از تکنولوژی‌ها و سرویس‌های رایانش ابری موجود در بخشهای خصوصی و عمومی

– تحلیل نیازهای تکنولوژی‌ها و سرویس‌های متصل به رایانش ابری در بخشهای عمومی و خصوصی

– تحلیل مهارت‌های حرفه‌ای موردنیاز در حوزه رایانش ابری

– تحلیل موقعیت حقیقی بازارکار و رویکرد استخدام پذیری یا قابلیت استخدام

اولین مورد طراحی واحدهای آموزشی با قابلیت تامین نیازهای آموزشی شناسایی شده، نیز بعنوان نتیجه این خروجی پیشنهاد خواهد شد.

از طریق سه فعالیت زیر، این خروجی تحقق می‌یابد:

– طراحی ابزارهای ارزیابی: پرسشنامه های تسلیم شده توسط ، مصاحبه های ذینفعان، و مطالعات بخش موجود، نشریه ها و گزارشات در سطوح ملی و بین المللی.

– تحلیل نیازها و بازارکار (این فعالیت شامل دو وظیفه می‌شود، یکی پژوهش نیازهای رایانش ابری میان شرکت ها و اداره امور عمومی و دیگری تجزیه و تحلیل حرفه مورد نیاز بازار کار).

– طراحی واحدهای آموزشی.

براساس نتایج تحلیل نتایج و بازارکار، کنسرسیوم مجموعه‌ای از موضوعات را شناسایی نمود که در آنها کمبود دانش، نیاز به بهبود مهارتها یا فرصت خلق شایستگی های جدید به چشم می خورد. سپس کنسرسیوم مجموعه‌ای از واحدهای آموزشی را طراحی خواهد نمود که موضوعات شناسایی شده برای اهداف مختلف ( شرکت‌ها، هیئت های عمومی، دانشجویان و بطورکلی مردم) را خطاب قرار می‌دهند.

روش پیشنهادی پروژه IN-CLOUD

روشی که برای پیشبرد این پروژه مطرح شد ارائه پرسشنامه‌ایی محتوی سئوالاتی در مورد اطلاعات عمومی شرکت، کاربرد نرم‌افزار و رایانش ابری است. سئوالات به شرح ذیل هستند:

  • نقش شغلی شما چیست؟
  • چگونه کسب و کار/سازمان از IT بصورت روزانه استفاده می کند؟
  • آیا از سرویس های رایانش ابری در کسب وکار/ سازمانتان استفاده می کنید؟
  • چرا از سرویس های رایانش ابری در کسب و کار/ سازمانتان استفاده نمی کنید؟
  • از کدام یک از سرویس های رایانش ابری در کسب و کار/ سازمانتان استفاده می کنید؟
  • ابر چه مزایایی به کسب و کار/ سازمان عرضه می‌نماید؟
  • در آینده از کدام یک از سرویس های ابری در کسب و کار/ سازمانتان استفاده می کنید؟
  • لطفاً نگرانیهای اصلی در مورد پذیرش رایانش ابری در سازمان را رتبه بندی کنید.
  • کسب و کار/ سازمان دارای کدام یک از مهارتها و شایستگی‌های موردنیاز برای پیاده سازی موفق رایانش ابری است؟

در ایتالیا، اسپانیا، آلمان، UK، یونان و پرتغال، کشورهایی که دارای شرکای پروژه IN-CLOUD هستند این آزمایش انجام گرفته و نتایج زیر حاصل شده است.

نتیجه نهایی پروژه IN-CLOUD

نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل پاسخهای کارمندان و مدیران کسب و کارهای کوچک به این سوالات بدین شرح است. اکثریت افراد با رایانش ابری آشنایی داشته ولی از مزایای آن در کسب و کار خود بی اطلاع بودند. بقیه افراد نیز دلیل عدم استفاده از رایانش ابری را عواملی مانند: نگرانی‌های امنیتی، دلایل مالی، پیچیده بودن مهاجرت به سیستم رایانش ابری و عدم کاربرد برای سازمان خود بیان کردند. بیشترین استفاده کنندگان از رایانش ابری در نرم‌افزارهای دبیرخانه و ذخیره ساز داده بودند.

مولفین تعدادی واحدهای آموزشی برای پوشش مهارتهای جدید موردنیاز جهت توسعه رایانش ابری در کسب و کارهای کوچک طراحی کرده‌اند. از جمله این مهارتها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: مهارتهای کسب و کار و مالی، مهارتهای فنی، مهارتهای مدیریت پروژه، مذاکره قرارداد و فروشنده، امنیت و رعایت قوانین و مقررات، مهارتهای یکپارچه سازی و تحلیل داده‌ها و توسعه و مدیریت اپلیکیشن موبایل.

 

کلام آخر:

بدیهی است شرکت های کوچک و متوسط همچنان بعنوان عناصر حیاتی اقتصاد اروپا به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما بسیاری از آنها در ۵ سال اول ورشکست می‌شوند؛ بنابراین، تضمین بقای این شرکت‌ها و تشویق آنها به رشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در دنیای کسب و کار امروز، کسب و کارهای کوچک با تعداد بزرگی از شرکت‌ها رقابت می‌کنند که بسیاری از اینها چند ملیتی هستند؛ آنها دارای پرسنل بیشتر و مخزن وسیع‌تری از مهارتها هستند. بنابراین، کسب سریع مهارتهای استراتژیک مرتبط برای کسب و کارهای کوچک جهت جلو ماندن در صف رقابت با استفاده از آخرین تکنولوژیها نظیر رایانش ابری، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

۱-انواع بازاریابی

۲-نمونه ای از چند نوع استراتژی بازاریابی

۳-بازاریابی ابری(Cloud Marketing)

۴-پردازش ابری( (Cloud Computing

۵-شرکت googleوپردازش ابری

۶-ابرعمومی و خصوصی

۷-تفاوت وشباهت رایانش مشبک (Grid Computing) و رایانش ابری (Cloud Computing) چیست

۸-دلایل آفرینش سیستم پردازش ابری

۹-Accentureمطالعه موردی شرکت

۱۰-وضعیت بازارهای قدیمی

۱۱-تبدیل فرصت به درآمد

۱۲-تبدیل فرصت به درآمد

۱۳- تغییر شکل فروش Accenture

۱۴-تحلیل و استفاده از تجربیات سایرشرکت ها

۱۵-ویژگی های کلیدی سازمانها دارای فروش بالا

۱۶-طراحی و ارائه فرآیندها

۱۷-ویژگی های کلیدی سازمانهای دارای فروش بالا

۱۸-ومدیریت داده های مشتریAccenture

۱۹-واستراتژی فروشAccenture

۲۰-،فرآیندها و ابزارهاAccenture

۲۱-اجزای مدل تحلیلی Accenture

۲۲-شبیه سازی درAccenture

۲۳-Biogenوتغییر فرآینددرAccenture

۲۴-Biogenواجرای استراتژی فروش درAccenture

۲۵-Biogenوراه اندازی مرکزاطلاع رسانی درAccenture

۲۶-یکه نازی دررقابت با استفاده از فناوری اطلاعاتUPS

۲۷-و رویکرد جدید راه اندازی امضای خودکارو ردیابی بسته های پستیUPS

۲۸-رویکرد جدید پشتیبانی سفارشات آدیداسUPS

۲۹-کاهش ۳ میلیون دالری هزینه سالانه سازمانهای بزرگ با استفاده از سیستمهای مدرن اطلاعاتی

۳۰-مایکروسافت و مدیریت خدمات ابری با Azure

۳۱-شرکت ای بی آمریکا و رویکردجدیدتجارت

۳۲-انواع سرویس‌های تجاری در ebay

۳۳-شرکت سیسکو امریکا

۳۴-آموزش سیسکو

۳۵-شرکت نایک و استفاده از سیستم تجارت نوین

۳۶-تحلیل رقابت نایک و آدیداس

۳۷-چه چیزی می توان یاد گرفت؟

۳۸-اوراکل وتقویت  موقعیت خود در حوزه بازاریابی دیجیتال

۳۹-پردازش ابری: امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک

۴۰-میزبانی ابری

خرید و دانلود۲۵۰۰۰تومان

 

جهت خرید مقاله کلیک کنید

آخرین مطالب

درباره ما

سایت پژوهش کارا در راستای ارائه خدمات علمی و مشاوره ای و با رویکرد مشارکت جویانه ایجاد شده است و هدف آن خدمات متناسب با نیاز سروران گرامی اعم از ؛ دانشجویان ، استادان راهنما ، فعالان کسب و کارهای بزرگ ،متوسط و کوچک می باشد.

آمار

ارتباط با ما

آدرس : تبریز – شهرک شهید یاغچیان

تلفن : 09144067323 – 09142183819

ایمیل : gaffarim3@yahoo.com

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
جهت خرید مقاله کلیک کنید